Saturday, April 4, 2009

Pressure...Bila Final Exam Semakin Hampir...



Tension...tension...tension...tulah yg sering kita dengar setiap kali exam. Lebih2 ag final exam..lagi lah tggi pressurenyer...boleh dikatakan semua org x terlepas dr itu...cume cara penerimaannya shja yg berbeza...jika kuat org itu, maka pressure bkan lg pressure bg dia...jika sebaliknya...maka susah la sesorg itu...

Aku juga tidak terlepas drpd semua tu...setiap hari aku tension..boleh di katakan dengan segala benda aku tension...mgkin ini menunjukkan aku ni seorg yg teruk..tapi itu lah hakikatnye..dh pelbagai cara aku gune tuk hilag kn tekanan tu..ade yg berkesan..ade yg x...x kesah la...pe yg penting kite berusaha unt hilgkan tension tu...

tension time nk final tu mungkin perkara biasa, rasenyer setiap org atau student dr mane2 university pun akn berasa tension...salah satunyer ialah kerana mungkin time tu ase nervous la, mungkin byk lg x stdy or memg dh tabiat tension time nk final...hmm..??... time tu la iman kite benar2 diuji...kuat atau tdak...

tp jgn tension2....yg penting relax n fikir satu2...jgn serabutkan fikiran..nant satu pe pun xdpt...so..relax, tarik nafas...cube manage mase tu btl2...buat yg utama dulu walaupun ad byk benda yg lain yg penting gak...

dan yg paling penting...selalulah berdoa kepd ALLAH...DIAlah tmpt pergantungan yg paling bgs...kita tawakal...usaha...n tawakal.....berdoa n berusaha.... CHAIYUK!CHAIYUK!CHAIYUK!...

JGN TENSION2....JUZ RELAX....heheehehehehhhehhe

No comments: